Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان هزينه حمل اثاثيه منزل در اصفهان بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان هزينه حمل اثاثيه منزل در اصفهان

sadraabar

بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان هزينه حمل اثاثيه منزل در اصفهان

بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان هزينه حمل اثاثيه منزل در اصفهان

بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان

بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان

توليدكنندگان ايالات متحده بيشتر از روغن سويا و روغن هاي آشپزي بازيافتي استفاده مي كنند. گزينه هاي ايالات متحده براي تامين خوراك اضافي چندين گزينه است: SBO (كاهش صادرات)، دانه هاي روغني غني از روغن (به عنوان مثال كلزا)، نخل (واردات)، خردل، كاملينا، جلبك و جاتروفا (در حال توسعه). كلزا در مقايسه با سويا و آفتابگردان، خوراك ارزان‌تر توليد بيوديزل خواهد بود. با اين حال، دانه سويا به دليل ارزش محصولات كمكي آن (به عنوان مثال كنجاله)، هزينه توليد بيوديزل كمتري نسبت به كلزا دارد. در نتيجه، روغن سويا همچنان به عنوان خوراك بيوديزل بر بازار ايالات متحده تسلط دارد. در سال 2007، 12 درصد از توليد سوياي ايالات متحده (4 درصد از توليد جهاني سويا) توسط صنعت بيوديزل ايالات متحده براي توليد سوخت استفاده شد كه از كل صادرات روغن سوياي ايالات متحده بيشتر بود. در يك بازار تنگ، اين براي افزايش قيمت كافي است. ايالات متحده در حال حاضر با قيمت بالاي سويا و گياهان بيكار تقريباً در كنار مزارع سويا مشخص مي شود كه توليدكنندگان بيوديزل قادر به پرداخت آن نيستند. قيمت سويا احتمالاً در سال 2009 كاهش خواهد يافت. كل مصرف روغن سويا براي استفاده غذايي در طول سه سال گذشته در ايالات متحده نزديك به 1 ميليارد پوند كاهش يافته است. آرژانتين يكي ديگر از توليدكنندگان و صادركنندگان مهم بيوديزل سويا است (به بخش 14.6.4 مراجعه كنيد).امروزه تنها چند درصد از سوخت‌هاي حمل‌ونقل جهاني از زيست توده مشتق مي‌شوند و يا از طريق تخمير كربوهيدرات‌هاي مشتق شده از مواد غذايي (مانند شكر يا نشاسته ذرت) به اتانول يا با فرآوري روغن‌هاي گياهي براي توليد بيوديزل توليد مي‌شوند. به جز برزيل، كه در آن شرايط كشاورزي مطلوب و زيرساخت‌هاي فرآوري منعطف اين امكان را فراهم مي‌آورد كه اكثر حمل‌ونقل جاده‌اي اين كشور از نظر اقتصادي با اتانول مشتق شده از نيشكر تامين شود، بدون اجبار يا يارانه، سوخت‌هاي حاصل از زيست توده از نظر اقتصادي با سوخت‌هاي فسيلي حتي با قيمت نفت خام قابل رقابت نيستند. 150 دلار آمريكا به ازاي هر بشكه و به همان نسبت با قيمت بالاي روغن نباتي. برزيل به 534 ميليون بشكه در سال يا 85 ميليون تن در سال نياز دارد. مصرف روغن ديزل برزيل (2003) حدود 40 ميليون تن است. نياز تخميني بيوديزل داخلي در برزيل حدود 800 تن در سال 2008 (تركيب اجباري B2) تا 2.5 ميليون تن در سال 2013 (در دستور B5) خواهد بود. اين به 8-25 100 تن در سال گياه نياز دارد. ظرفيت نصب شده به سرعت از 50 تن (2005) و 600 تن (2006) به 2 ميليون تن (2007) در حال افزايش است. توليد بيوديزل برزيل به تازگي با استفاده از روغن سويا آغاز شده است، اما بسياري از گزينه هاي ديگر در حال بررسي و اجرا هستند (SNO، CSO، PMO، جاتروفا، كرچك.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/10/14 ساعت: ۱۴ توسط:sadraabar :

بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان هزينه حمل اثاثيه منزل در اصفهان

 بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان هزينه حمل اثاثيه منزل در اصفهان

 بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان

 بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان

 سوخت بيوديزل اولين بار به صورت تجاري در يك كارخانه آزمايشي در سيلبربرگ (اتريش) در سال 1985 توليد شد [87]. قبلاً در سال 1997 توسعه بيوديزل در 28 كشور با ظرفيت جهاني حدود 1.2 ميليون تن در سال شناسايي شده بود.[88]. در همين حال، توليد بيوديزل جهان به سرعت از 2.7 ميليون تن در سال 2003 (60 درصد سهم اتحاديه اروپا) به 7.1 ميليون تن در سال 2006 (69 درصد سهم اتحاديه اروپا) در حال افزايش است. كشورهاي مختلف راه حل هاي متفاوتي را اتخاذ مي كنند. جدول 1.8 وضعيت توليد بيوديزل را در چندين كشور نشان مي دهد.در حال حاضر، 35 تا 40 درصد اروپايي ها خودروهاي ديزلي سوار مي شوند. ديزلي ها به a53.3 درصد سهم ثبت نام خودروهاي جديد در اروپا در سال 2007. از سوي ديگر، تنها حدود 3 درصد از خودروهاي سواري ايالات متحده در حال حاضر با گازوئيل كار مي كنند، اگرچه انتظار مي رود سهم بازار ديزل سبك ايالات متحده تا سال 2012 به 6.9 درصد و 14.4 درصد افزايش يابد. تا سال 2017 [89]. كل مصرف ديزل در اتحاديه اروپا (2005) به 170 ميليون تن رسيد و همچنان در حال گسترش است (شكل 1.2 را ببينيد). پيش بيني مي شود كمبود ظرفيت پالايش گازوئيل معدني اتحاديه اروپا وجود داشته باشد. اتحاديه اروپا ممكن است تا سال 2015 20 درصد كمتر از نيازهاي ديزل معدني خود را تامين كند. روند ادامه دار افزايش مالكيت خودروهاي ديزلي و افزايش نياز به گازوئيل وارداتي در حالي كه تقاضاي بنزين در حال كاهش است (شكل 1.2) تضمين مي كند كه بيوديزل نقش مهمي در امنيت انرژي اروپا دارد.

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/10/13 ساعت: ۱۹ توسط:sadraabar :